گروه صنعتی کاشی تبریز به عنوان یک مجموعه مطرح و برند مطمئن در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت خود را از سال 1362 شروع کرده است. تغییرات اصولی در زمینه مدیریت و خطوط تولید باعث شده است که این شرکت بتواند روز به روز مسیر پیشرفت در زمینه تولید بهتر و با کیفیت تر را تجربه کند. این تغییرات در سال 1377 باعث شد تا تنها با یکسال فعالیت، این مجموعه بتواند جایگزین مناسبی برای نمونه های کاشی و سرامیک خارجی در کشور باشد.
تلاش مدیران و سهامداران این مجموعه در کنار تکنولوژی پیشرفته و به روز آن توانسته است این تولید کننده داخلی را در کنار برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک قرار دهد.
آغاز به کار صنایع کاشی تبریز با شرکت کرابن اسپانیا (که یکی از قدرت های برتر در زمینه تولید کاشی و سرامیک محسوب می شود) در سال 1382 باعث شد تا دو سال بعد، این مجموعه بتواند سرامیک کف خود را با نام کرابن سرامیک تبریز روانه بازار کند. هم اکنون این مجموعه، محصولات تولیدی خود را به بسیاری از کشور های خارجی به خصوص کشورهای خاورمیانه ارسال می کند. دیجی کاشی نمایندگی کاشی تبریز در تهران است که تمامی مدل های جذاب و پرطرفدار این برند را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

گروه صنعتی کاشی تبریز شامل چه چیز هایی می شود

عمده فعالیت گروه صنعتی کاشی و سرامیک در زمینه تولید انواع کاشی های دیواری و سرامیک های کف و نما است. با گذشت زمان این گروه توانست در کنار تولید سرامیک و کاشی های درجه یک، به تولید تجهیزات نصب نیز بپردازد. هم اکنون نیز تجهیزات نصب کاشی و سرامیک با برند گروه صنعتی کاشی تبریز از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تحهیزات موجود در بازار محسوب می شوند.
تکنولوژی ساخت این تجهیزات و هماهنگی و سازگار بودن این محصولات با کاشی و سرامیک تولید شده توسط این شرکت باعث رضایت خریداران شده است. اغلب خریداران کاشی و سرامیک از برند کاشی تبریز برای تهیه تجهیزات نصب مانند چسب کاشی نیز از همین برند اقدام به خرید می کنند.
کاشی و سرامیک های تولید شده توسط شرکت کاشی تبریز دارای انواع متفاوتی از این محصول است و طیف گسترده ای از نظر طرح و رنگ دارد. این تنوع باعث شده است تا محصولات این برند بتوانند پاسخ گوی هر نوع سلیقه ای باشند. محصولات این مجموعه از طریق کارخانه، نمایندگان فروش و فروشگاه های اینترنتی معتبر به فروش می رسند. در هنگام خرید کاتالوگ محصولات این کارخانه در اختیار خریداران قرار می گیرد و از این رو می توانند انتخاب درست و آگاهانه ای را داشته باشند. این کاتالوگ بر اساس محصولات تولیدی کارخانه و توسط کارشناسان تهیه می شود.

مدیر عامل کاشی تبریز در سال 1401

در هشتمین دوره انتخابات انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک جناب آقای رامین حسن زاده مدیرت گروه صنعتی کاشی تبریز را بر عهده دارند.
هیئت مدیره این مجموعه اهداف خود را در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات این مرکز سوق می دهند.

مدیر عامل کاشی تبریز در سال 1401

آدرس کارخانه کاشی تبریز

آدرس دقیق کارخانه کاشی تبریز به شرح زیر است:
استان آذربایجان شرقی، شهرستان تبریز،کیلومتر 24 جاده تهران، خیابان کاشی تبریز، کارخانه گروه صنعتی کاشی تبریز

تلفن کاشی تبریز

برای ارتباط با گروه صنایع کاشی تبریز می توان به چند روش اقدام نمود. سایت این شرکت امکان برقراری مشتریان با اپراتورهای این مجموعه را میسر نموده است.
شماره تماس های موجود در این مجموعه امکان ارتباط با کارشناسان این گروه را فراهم می کنند. برای سفارش محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر می توان از شماره تماس یا فکس این مجموعه استفاده کرد:

تماس تلفنی یکی از روش های سفارش محصولات این شرکت است. در واقع بعد از ارتباط با اپراتورهای این مجموعه، کارشناسان و مشاوران، خریداران را برای مراحل ثبت سفارش راهنمایی می کنند. به دلیل تقاضای بالایی که محصولات کاشی تبریز دارند می توان آن ها را به چندین روش تهیه نمود. فروشگاه اینترنتی دیجی کاشی به عنوان یکی از نمایندگی های این مجموعه، آماده ثبت سفارش از مشتریان است. امکان دسترسی به این فروشگاه اینترنتی برای تمامی افراد و در هر جای ایران میسر است.

مالک کاشی تبریز

جناب آقای صمد حسن زاده مالک کاشی تبریز هستند و بار ها به عنوان کارآفرین نمونه مورد تقدیر قرار گرفته اند. کیفیت بالای کاشی تبریز و تنوعی که در اختیار مشتریان قرار می دهد نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور های اروپایی نیز دارای محبوبیت است. به دلیل نقش پر رنگی که این کارخانه در برند سازی و کارآفرینی در کشور داشته است، از زمان تاسیس این شرکت تا کنون به دلیل فعالیت های کارآفرینانه و تولید محصولات برتر و با کیفیت این برند دارای جوایز و افتخارات بسیاری است.

شرکت کاشی تبریز

شرکت کاشی تبریز

شرکت کاشی تبریز با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته است با برترین تولید کنندگان خارجی این محصول رقابت کند. در حال حاضر برند کرابن کاشی تبریز به عنوان یکی از بهترین نمونه های این محصول در بازار جهانی شناخته می شود. نیروی کار در شرکت کاشی تبریز از افراد ماهر و دارای تحصیلات آکادمیک هستند که این موضوع باعث می شود سطح کیفی این مجموعه بسیار بالا باشد. شرکت کاشی تبریز دارای سایت رسمی هستند و خریداران برای مشاوره و خرید می توانند به این وبسایت مراجعه نمایند.
این مجموعه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات خود و کالیبره نمودن کاشی و سرامیک توانسته است سطح رضایت مطلوبی از خریداران را کسب کند.

صنایع کاشی تبریز

صنایع کاشی تبریز در استان آذربایجان شرقی واقع است. این مجموعه در فضایی به مساحت 200000 متر مربع احداث گردیده است و فعالیت اصلی خود را از سال 1374 شروع کرده است. تلاش و پشتکار این مجموعه در راستای تولید ملی کاشی و سرامیک باعث شده است که سالانه تا 1.5 میلیون متر مربع تولید داشته باشد. صنایع کاشی تبریز سعی بر آن دارد تا با مطالعه دقیق از نیاز بازار و تجهیزات روز دنیا برای تولید محصولات خود، بتواند پروژه های جدیدی را برای تولید محصولات خود شروع کند. در حال حاضر این مجموعه به عنوان یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین انواع کاشی و سرامیک در کشور شناخته شده است.